Tivoli!!

På fredag, lördag, och söndag kommer det ett tivoli vid ängen(jag har förklarat vad det är i nåt annat inlägg) som det gör i varje år. Det kommer bli skitkul!
Idag besökte jag min farfar och hans fru(känns konstigt att säga fru, jag brukar i vanliga fall säga hennes namn..). Det är inte ofta vi besöker nån på vardagar, men de ska åka ner till hälsingborg(som de gör varje år) och va där hela sommarn i Råå med husvagn. Råå är nåt campingställe... Vi ska åka till dem i siista sommarlovsveckan. När vi ändå pratar lite om sommarlovet och så, kan jag berätta lite om vad vi Kanske ska göra i sommaren. Vi ska åka till skara sommarland(som jag mest ser fram emot), och jag fick reda på att Bert Karlsson startade det! Jag som trodde att han var en sur gammal gubbe, som alltid klagar på sina grannar & sin fru... Men till ämnet, sen ska vi till Göteborg och gå på nån fest, och så ska vi till ölandoch/eller kalmar, och som sagt, ner till helsingborg. Alltid var inte iordning, förutom helsingborg då. Jag ser fram emot sommarn :) (Vem gör inte det?). Jag längtar såååå mkt till somarlovet! Jag hoppas att ni alla får en bra sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0