Talang 2009!

Såg på Talang 2009 nyss. Åt jordgubbar med chokladsås också :D
Åt också sån där bebisyoughurt, hehe.
Men den där killen som kunde räkna ut hur många bokstäver det var i en mening, och kan se färger för olika personer var ju helt... otrolig! Han måste ha riktigt hög IQ. Han har kanske runt... 140 i IQ, nåt sånt? Appropå IQ, så har jag väldigt låg IQ, haha. Sist jag gjorde det där testet på vetenskap, eller vad den heter, så fick jag nånstans runt 100, haha.
Men igår hade jag utvecklingsamtal. Det gick jättebra :D. min mentor sa att jag var jättebra på alla ämnena, och hade tpy bara nåt fel på Nationella Proven, men hade två prov som hade alla rätt. Det var på engelska. Jag får typ bara positivt på mina utvecklingssamtal, haha. Fast de nämnde inte idrott :c. Jag suger på idrott, men brukar ändå få ganska bra kommentares, som "bra lagspelare" eller nåt sånt.
Wow, jag är nog proffs på att byta samtalsämnen. Först talangs, sen IQ, sen utvecklingssamtal.
Men nu så ska jag va på bdb(heter gummigubbe där (;) hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror inte det var hans IQ utan snarare en såndär specsjukdom, vissa tänker dagar och folk och sånt som färger och är bra på mysko saker..

2009-05-15 @ 22:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0