Snart åker jag!

Tänkte blogga lite innan jag åkte ^^. Tänkte skriva det intressantaste om min skoldag. Vi hade städdag idag. Jag och mina kompisar rensa ogräs. Tro det eller ej, men det var kul :D. Sen hade vi slöjd. Där handstickade jag 3 armband till mig själv ^^. Snälla, kommentera om ni kan handsticka! Det är väldigt nytt och roligt, och det är väldigt lätt! Sen gick vi ner till ängen(en stor äng som har en lekpark, badhus och massor med fotbollsplaner). Där fick vi piggelin/griselin(jag och mina kompisar brukar kalla en tjej för griselin, för hon heter elin xD. Om ni inte fattar skämtet så betyder ju pig gris(visst det är 2 p i piggelin, men ändå) och så elin, så blev det griselin :D. Men tyvärr så började det regna :c, och det är inte så smart att äta isglass när det regnar...

Kommentarer
Postat av: Joanna

Rensa ogräs ÄR faktiskt kul när man väl kommer igång :D

2009-05-25 @ 15:57:25
URL: http://unrealending.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0