Men hejsan!

Jag tog bort min förra blogg, och skapade en ny(den här). Jag tog samma namn, för att testa om det gick, och det gjorde det, och jag fick behålla min design! Woho!
Men jag ska säga kortfattat vad som har hänt. Igår var jag 6 min klass på Igelstaverket/Söderenergi. Det var tråkigt. Hm... jo, juste! Jag har bråkat med mina, vänner tror jag. Allt pågrund av en lacrossematch. Och så senare under dagen började en tjej storböla, för att hon var arg på 2 tjejer som inte har gjort nåt. allting är så trassligt, så att inte ens jag vet vad som har hänt.
Sista veckan av den här terminen, ska min klass åka till  grönan, utom jag, för jag vill inte. Hatar karuseller... eller vissa gillar jag! Men jag är mest för lotterier & sånt ^^'
nu har jag nog berättat allt.... Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0