Kalmar imorgon!

Iorgon åker jag till Kalmar, och ska hälsa på min mormor & morfar. De har inget internet, och åker hem på söndag, så nu får klara er utan mig i 4 dagar! Jag längtar jättemycket :D

Tänkte berätta om min skoldag. Först hade vi idrott. Vi körde basket, fotboll, och innebandy. Hatar alla de där sporterna!(självklart körde vi en liten stund av varje). Sen hade vi matte. Vi håller på med geometri, och jag Hatar det! Sen lunch.Efter det hade vi SO. Första timmen hade vi prov i religion. Det handlade om hinduismen och buddismen. Efter det hade vi geografi. Då delade vi upp oss i lag, och hade karttävling. Vi använde en kartbok, och så letade vi efter olika saker & sånt. Sen sluta vi!Min kompis gick hem till mig efter skolan. Vi körde Mariokart och Guitar Hero. Vi lekte skola(lol xD), och så var vi vid datan. Vi skrev en sugig berättelse, som är för pinsam för att jag ska lägga ut den. Sen gick hon hem...
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0