ESC 2009!

Igår var det ju ESC(eller, lite idag också. De gick över tidsschemat!). Norge vann :D. Jag smsröstade på dem ^^. Deras låt är jättebra, och jag kan sjunga med hela låten, om ja hör den(hörde den innan på YouTube). Men tyska bidraget var bra, och det grekiska. Men den grekiska killen hade nog för liten tröja xD. Sen var det nån till, kommer inte ihåg vilket land... Frankrikes bidrag söööög! Man fattade noll, och man visste knappt när det var refrängen, haha. Sverige kom på bara 21a plats av 25 länder. Den högsta poäng vi fick var 6 eller 7... Jippie! Not. Jag trodde att Sveriges bidrag skulle komma på topp, eller i botten, och jag hade rätt.  Kommentera vilket bidrag ni tyckte var bäst & sämst! :D
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Layla

Jag röstar aldrig.

Hehe.

2009-05-18 @ 09:55:10
URL: http://grimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0