Åhnej!

Min design är borta D:. MIN VÄRLD ÄR FÖRSTÖRD! *dramaqueen*. Nån snäll person som vill göra en ny design? D:.
Jag är lika bra med att lägga un koder, som jag är lika bra på att sjunga....(jag sjunger hemskt dåligt).

Vid 17.00 tiden komme jag få några gäster. Familjen som ska komma har 3 barn, som jag har svårt att skilja namnen på. Killen vet jag vad han heter, men de två tjejerna lyckas jag aldrig komma ihåg vem är vem. Det är bara killen och yngsta tjejen som ska komma, för denä ldsta tjejen ska på kalas. Den yngsta tjejen går i trean eller tvåan. Jippi! Not. Men som tur var ska vi äta äpplekaka & cheesecake :D. Och om de har gått, och familjen vill också se ESC, så ska jag se på det! :D. Annars tittar jag på repris imorgon..
Men men, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0